Ett sms hoppas jag

En liten avstickare och snabbis som endast riktar sig till en av mina läsare.

Grattis Beckson!!!!

Min kära Becka fyller år (lika gammal som mig, jippi!!!) idag, men bor ju i Kina. Det är inte okej men man får ta det som det är. Jag har skickat ett sms till ett nr som kan vara ditt. Men är det inte det, kommer sms:et inte fram; så har jag inte glömt dig! TRO MIG!!! 

282443-49

Haha, känns som nån slags minneslund, men det är det inte. Det är bara ett desperat försök att, utan rörligt material och ljud, beskriva vilken underbar människa Kinalandet har stulit från Sveariket. Det är inte ett försök till hämnd eller nåt Beckson, det är bara lycka över att du är du... (och kanske världens roligaste kort) hihi

Kommentarer
Postat av: jonna

haha det kortet är oslagbart...!=)=)

2008-03-25 @ 01:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0