denna har ni hört förut

Men jag kan ändå inte låta bli att kommentera. Idag på Ica hamnar jag bakom en kille i kön, han är allt annat än liten. Jag tittar lite på bandet när han lägger upp varorna; 1,5 liter Cola, nybakad ciabata, två paket färdigskivad ost, en godispåse och ett paket cigaretter. Jag köpte ströbröd jag. Ni vet nog vad jag tänker, så jag behöver inte förklara. Jag tycker bara det känns som om man inte tar vara på den chansen man har att leva ett riktigt gott liv, nu när man är född i ett så pass bra land som vårt och när man har tillgång till en sån mängd information. om hälsa. Men jag vet ingenting egentligen, han kanske jobbar stenhårt och bara hade en avstickare en dag... han såg snäll ut i alla fall (bara lite läskig).

Nu ska jag göra mat, ska försöka mig på mozzarellafyllda köttfärsbiffar utan recept. Kan bli gott, kan bli katastrof. Till detta ska jag lyssna på en grötig skåning som referar matchen på P4... Kom igen nu LEKSAND för i h.... !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0