Då var det dags

Nu är det en timme kvar innan jag beger mig söderut igen. Jag har kämpat med att få ner min nya matta, den jag fick av farmor, i väskan. Det är en inte alltför liten matta. Nu har i alla fall dragkedjan gått igen på "lilla" bagen. Hoppas bara att dragkedjan inte väljer att ge upp när väskan kastas upp på hatthyllorna ovanför sätena på tåget. Känner inte för att bjuda ut mina underkläder till herr alkolist och alla tonåringar som antagligen kommer vara på tåget mellan Leksand och Borlänge, det brukar vara fult med såna. Har varit en sväng till näs också och hämtade mitt headset, som blidde kvar hos Kristofer i tosdags. Sen passade jag på att krama de små liven på Lundinsgården också. Nu ska jag äta lite risotto och sedan dra till hemköp och köpa matsäck. Jag är sjukligt osugen på att åka tåg, men det får väl gå. Ska iaf få träffa skäggfredrik igen, var lite längesen nu...


Kommentarer
Postat av: ca

jag tar mig gärna en svängom i vårt avlånga land... bara 2 timmar till leksand:)
ouss

2008-03-25 @ 17:48:32
URL: http://carltaylor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0