barnhem

Nu har jag gjort bort mig. Ägnat två timmar åt en skräckfilm...eller nåt i den stilen. En psykisk sak som garanterat kommer beröva mig på all vettig nattsömn i en vecka, minst. Sen ska jag hem till Dalarna och bo i hus, vilket gör att det kommer bli cirka en veckas tillägg till insomnian. Som om det inte vore nog med det så hade jag fel i min gissning om vem som var "the bad guy". Jag satte månadens csn på mannen i huset - men mot alla odds visade det sig att det faktiskt var spökbarnen. Och som om det inte heller vore nog så var filmen på spanska, så nu kan jag inte återvända till Barcelona utan att få ryggradsrysningar bara utan texten på flygbiljetten. Nu är det väl dags för sängen, och antagligen någon form av konstant omhållning, så inte den elaka barnamörderskan kommer och tar mig...

Kommentarer
Postat av: Mary

Vilken film va det som va så läskig? Puss

2008-03-11 @ 10:08:35
URL: http://princesssmary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0