Jag vet, ett inlägg mkt riktat till mina trogna Leksandsläsare =)


Eftersom mitt fullständiga namn lyder Johanna Matilda och inte Johanna Framförhållning kommer denna info absolut i tid. Det skall firas en mycket traditionell midsommar hemma hos mig i år, med massa kompisar från Lkpg som medhjälpare. Men för att detta ska gå bra behöver jag naturligtvis hjälp av alla er vänner härifrån (alltså Leksand, eftersom jag i skrivande stund befinner mig i denna kommun, rättare sagt i datorrummet i pappas hus tillsammans med Anton och världens mest enerverande musik till ett dataspel).

Så alla mina nära och kära som fått en kommentar på sin blogg eller på annat vettigt sätt blivit kontaktade av mig eller av någon som fått en kommentar på sin blogg eller blivit kontaktad av mig är givetvis välkomna hem till min mamma på midsommaraftonen för fest, helt enkelt. Förslagsvis kan man dyka upp innan gropen och ta sällskap med oss dit, eller så kommer man efter gropen, eller så möter man upp där. Hur som helst är det ju ingen som stannar hemma och tråkar i alla fall. Hela Leksand kommer dessvärre inte få plats hemma hos mig, men om man känner att man är en nära anhörig eller ihopsittande person till någon som fått en kommentar...etc (se ovan utläggning) eller helt enkelt känner mig typ, är man mycket mer än givetvis välkommen.

Bra drag kommer det i alla fall bli hoppas jag, så lova att ni dyker upp!!

(Om någon/några hemmifrån skulle vara sugna på midsommarmat och div. skumma studenttraditioner så kan man gärna få anmäla in sig på mat lite tidigare under dagen också - så att det blir en så kallad heldag. Dessa platser är dock pga altanens storlek något begränsade varför först till kvarn gäller. Skulle vara skoj om nån ville hänga på). (Sen vill jag ju självklart att alla kommer för att jag vill se er, inte bara för att jag behöver hjälp. Men jag antar att ni fattade det)

Långt inlägg som jag avslutar med en meningslös bild. Förresten fotboll ikväll!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0