Tomt

Tillbaka i verkligenheten efter min lilla minisemester med skägghjärtat. Underbart att se Dalarna igen och jag (eller vi, fast han vet nog egentligen inte om det) tackar ödmjukast för att det i alla fall bjöds på sol.

MEN nu är man tillbaka här på slätten och bland fiskarna på Hemköp och väldigt vad tomt det blev. Cmilla är borta, Julia är borta, sen tjugo minuter sen är skäggnissen också borta. Kvar är jag och fotbollsEm - och ett fullspäckat jobbschema. Det känns lite konstigt måste jag säga. Vem ska jag hänga med? Så jag har hur som helst funderat ut en reservplan. Jag ska bli kreativ. Köpa kamera och ta kort, samla löv och stenar, sy kanske, plantera blommor=) Haha, äh, inte vet jag. Men nåt måste jag ju göra...när EM är slut. För nu ska jag lägga mig i soffa och vänta på att sändningarna ska börja - medan jag läser EM-bibeln.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0