Tecken

Istället för att göra något att äta bestämde jag mig för att åka till Ica och köpa godis. Jag tyckte det var ett genombra beslut av någon helt oförklarlig anledning. På väg dit såg jag då detta:



Hur ofta står två bilar bredvid varandra som har samma siffror? Och hur ofta har då dessa bilar bokstavskombinationen "två lika bokstäver och en annan". Jag såg det som ett tecken - kanske kommer det inte regna på midsommar, kanske kommer jag bli av med mina 12-timmarspass (men ändå få betalt för dem) eller, bäst av alls, kanske det är extrapris på lösgodis. Det var i alla fall inte rea på godiset, men jag är säker på att något gott kommer komma ut av detta. Det är ju ändå väsrta WOW-grejen. Jag väntar med spänning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0