So good

Vilket teknikgeni jag är! Nu har jag lyckas flytta datorhögtalarna från vardagsrummet till mitt überfeminina kontor i hallen, där min söta lilla andra dator står. Efter det har jag lyckats koppla in högtalarna till min söta andra dator, så jag nu lyssnar på musik från den (det ni). Sen kom jag på den briljanta iden att koppla in tangentbordet som hör till den andra söta datorn till den här datorn (bärbar), så nu har jag både mus och fristående tangentbord och skriver på. Coolt va?!? Jag är vekligen inte dum jag inte. Nu ska jag bara gå och fråga Therese på bottenvåningn om hon har ett USB-minne att låna mig så jag kan flytta över en massa skit till den nya söta datorn. Vem vet, i det här supertempot kanske jag t.o.m kan lära mig hur den fungerar också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0