Rätt trist inlägg

Dagens sanning: man blir högst ohungrig av att jobba bland mat en hel dag. Har man absolut ingen mat hemma heller kan man inte ens tvinga sig själv att äta, varför man gärna slutar i en godispåse.

Det visade sig igår att Cmilla inte alls hade dragit från stan. Helt plötsligt plingade hon på min dörr och sa att det var planerat en middag hos silje med hämtmat från Saigon kl sjuish. Jättebra för då behövde jag inte vara själv igår. Jag är ist själv idag, men det gör inte så mycket för jag måste vila. Min mage lever sitt eget liv för tillfället - jag tror den försöker få mig att ge den oxfilé, bara för att jag inte har råd med det,  eller så vill den inte ha mer Arn-ost som jag går och äter dagarna i ända på jobbet. Man skulle kunna försöka med att mata den med normal mat, fast vi får se hur det blir med den saken.

Igår hittade jag biiilliiiga resor till Paris i höst, gissa hur sugen jag blev.

(Om man läser vad jag skriver och sedan försöker gissa ålder på mig så gissar man nog 17 max. Kul va...)


Kommentarer
Postat av: Pepp

Jag följer mer än gärna med dig till Paris, kolla din mail, hotmail.. Puss

2008-06-13 @ 21:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0