Once again

För att upprepa mig själv senaste tiden så "är jag nu tillbaka i Linköping igen". En bra bilresa har det varit där allsång varit ett populärt inslag - allsång med mycket hög bakgrundsmusik alltså. Johan försökte sätta dit mig genom att stänga av ljudet mitt i refrängen på "Spending my time" (Roxette ni vet) men snabbare har jag aldrig knipit käft kan jag lova.

Nu ser jag mest fram emot fotbollen ikväll, eftersom skäggtypen var trött och inte trodde han skulle bli nåt bra sällskap, och stannade hemma. Trist säger jag och försöker roa mig med att kopiera över musik från denna datorn till den andra. Man hittar bra mycket skit. Nu lyssnar jag till exempel igenom Top 100 Trance & Dance, och raderar en massa tråkdunkunk, kul va. Jag längtar nästan redan hem igen, men nu ska jag ta tag i mig själv och se saker possitivt - så imorgon ska jag (kanske) gå till gymmet efter jobbet innan skäggnissen kommer. Possitivt var det ja, hahahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0