Ojojoj

Kom hem från jobbet och märkte att spisplattan stod på - och hade gjort det några timmar. Jag är chockad och mår lite dåligt. Har de senaste trettio minuterna letat på internet efter en stödgrupp för folk som mig, men inte ens hittat en stödgrupp för nära anhöriga till folk som mig. Hittade en jourterapeut som hade jourklinik i närheten av mitt hus, men det var för dyrt (för nej, jag kommer inte få någon lön från HK denna månaden) så jag lade på i örat på henne. Den mest lockande bearbetningsmetoden är för tillfället därför att sätta mig och prata med den, aningen, brända blodpuddingsbiten - som låg på stekpannan som stod på plattan - och dela erfarenheter med den. Jag har hört att det kan hjälpa att tala med personer som varit med om liknande traumatiska situationer som en själv.



Kommentarer
Postat av: Maja

Torrkokning är varnligare än du tror :)

2008-06-27 @ 23:33:43
Postat av: Lina

Kanske denna http://www.tankspridd.se/ :P

2008-06-28 @ 19:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0