Mycket slarv, sorry

Jättedålig med uppdatering, men jag har inte spenderat speciellt mycket tid mvid datorn på senaste, konstigt nog. Jag vet inte om det ska kallas "skaffa sig ett liv" eller om det bara är ren och skär lathet. Jobbigt det här med att börja jobba.

Jobbet går i alla fall bra. Jag blir ju halvt idiotförklarad av veteranerna (som varit där typ 30-50 år) då och då. Men då tänker jag bara att jag ska ju inte, som vissa andra, skiva skinkor hela mitt liv i alla fall. Sen gör jag väldigt mycket som de säger nästa gång så de får en liten välbehövlig ego-kick. När jag sen lärt mig allt ska jag komma med bättre förslag på allt vi gör, bara för å retas... Att jobba halvåtta igår morse visade sig heller inte vara min bästa idé nånsin, Efter tre timmars sömn knatade jag iväg, och när jag kom hem kl fyra var jag så trött så jag tappade känseln i benen - inte okej. Då hade skäggtypen varit vaken typ tre timmar...grr.

Nu ska jag återigen ut och sola (läs: banta genom att svettas) på gräsmattan. Det är sjukt hett, men jag tänkte pressa mig lite och sedan fira bikiniränder genom en glass på stan. imorgon börjar sista ruschen i skolan. På onsdag kl 12 har jag fetsommarlov!!!!!!!!!

Sen längtar jag efter mor, far och alla barnen där hemma lite, hmm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0