Marian Keyes

I alla såna där pocketboks-ställ i handeln finns nu boken är det någon där av Marian Keyes. LÄS DEN! Herregud säger jag bara, fattar inte hur man kan skriva så ofantligt roligt. Har ägnat de senaste typ fyra timmarna åt att skratta högljutt så grannarna nog undrat vad som försiggår här. Kan svära på att jag hörde ett kvastskaft från undervåningen runt ett-tiden någongång. Antar att det var väldigt spännande i våra bästa år och att mina hysteriska skrattattacker förstörde stämningen för dem.

Förutom detta hysteriskt underhållande inslag i min sjuka vardag börjar jag nu få långtråkigt. Mäktade med hela tre toppenfilmer igår; Alladin, Harry Potter 5 och 21 (som jag sa) så den underhållninsformen börjar bli lite uttjatad. Sen har jag ju som sagt läst några timmar nu och Vänner låg jag och sov till imorse efter att skägggubben hade åkt iväg, så de tidsfördriven är också maxutnyttjade. Kvar står att plugga, men nej, och städa - vilket inte är en godkänd aktivitet när man är sjukanmäld från jobb. Så jag får väl sitta här eller eventuellt kolla Operah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0