Julafton på Danmarksgatan

Två (2!!) dagar i rad har det nu kommit paket till Johanna från La redoute. Kul, mycket roligt. Min långklänning anlände tex, men jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Cool som stryk, men de har slängt in ett par fickor som endast fick mina höfter att se ut som Grand Canyon i bredd. Kanske funkar utmärkt på tjejer utan former - men då alltså inte på mig. Men eventuellt kanske dessa går att sy bort. Sen var den lite tyngre (bommulligare) än jag trodde. Jag vet, man kan kolla materialet när man besteller, men det är ju lite väl safe tycker jag. Så vi får se med den. Annars skulle jag kunna klä mig helt i Soft Grey-kläder (nåt flådigare märke än det behöver jag helt uppenbarligen inte) för det är banne mig de skönaste och softaste kläder jag vet. Så två tröjor och ett par shorts från dem satt som ett smäck (skulle här skriva jutet, men har absolut ingen aning om hur det svatas just för tillfället).

På vägen hem kom jag sedan på att jag nog inte sett alla tillgängliga Desperate housewives-avsnitt. Julafton bara fortsätter, nu vet jag vad jag ska göra tills fotbollen börjar ikväll (läs: riva ut hela min garderob och kolla vilka av de nya kläderna som passar till vad samtidigt som jag tittar på DH, ska man kanske vara sjuk lite oftare?!)

Mariah: lugnt med de två veckornas returtid, mamma kommer nästa helg, alltså mindre än två veckor bort=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0