Förberedelsedagen

Fullt upp idag. Klev nyss upp och gosade lite med kattskrället. Hittade en kal tuss på hans lilla huvud med lite blod på så jag tror att han har åkt på stryk. Han smög ut genom dörren nu, stackaren. Nu ska jag vara överbeskyddande mamma till honom i helgen.

Första stopp blir i alla fall att hämta pepp vid elva på stationen. Sen ska vi ut till näs och hämta lite madrasser, eller nåt. Sen blir det en sväng till Borlänge för att möta upp Julias bil och händla (så innan det måste jag har fått ihop en handlingslista alltså...). Sen får vi nog se vad som händer, men mycket ska göras i alla fall.

Det kommer bli en kanonbra helg detta, om jag får ihop sängplatser=) Men jag tycker nog att skäggmumsen skulle varit här ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0