???

Nä, det blev ingen sol idag, i alla fall inte solvänlig sol, eftersom den är framma 2 minuter i sträck max. Så vad ska jag hitta på?

Jag har i alla fall hunnit ha ett mycket uppfriskande bråk med min mamma på telefon so far. Kändes bra att få skälla lite på nån. Sen har jag räknat ut att jag ska jobba (effektiv arbetstid) 199 timmar i juli - vilket innebär att jag nog tycker att jag skulle kunna få ta bort några dagar så jag kan åka hem. Hade planer på att åka till Söderköping och badda skäggfredrik på pannan medan han yrar i sina halsflusskval, men helt ärligt så har jag inte råd. Eftersom jag verkligen inte kan måla kanske jag ska skriva en bok istället, hmm. Hur som är det final ikväll och jag tänker gräva ner mig i skinkspill från HK om inte Spanien vinner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0