En rätt enformig kväll

Min oerhörda satsning på att baka sket sig fullständigt och jag lyckades inte åstadkomma någonting alls. Blev så trött efter att ha ätit upp nästan en hel långpanna pannkaka, bra va (måste jag påpeka att jag inte kör med den här nyttiga metoden "många små mål/dag"). Istället fick jag timmarna att gå på nåt annat sätt som jag nu i efterhand verkligen inte kan komma på.

Jag har i alla fall tittat på fyra bröllop och en begravning - en film som jag sett säkert fem gånger, men som jag på något hemskt underligt sätt aldrig kommer ihåg hur den slutar. Nu vet jag, han och hon får varandra, vilken chock. Nu ska jag natta mig själv och vara förbannad över att jag inte har någon ny Marian Keyes-bok att läsa. Jag har en annan bok. En fiktiv dagbok av en lyxprostituerad på Manhattan - men är inge vidare sugen på att läsa om hur hon och hennes kompis spelar teater för att få kunderna att komma eller hur hon äter middag med sin snuskigt rika pojkvän och gör allt för att gömma sitt egentliga jag. Kanske ska plöja några Vänner-avsnitt som godnattsaga ist.

Imorgon hade jag beställt sol, men vädernissen måste ha stängt av faxen eller nåt, för det verkar inte bli så bra. Och jag som skulle sola och plugga...pust. Vill inte ha en tråkig ledigdag.

Kommentarer
Postat av: Kristin

Jag har också sett Fyra Bröllop och en Begravning minst fem gånger och kommer aldrig ihåg hur den slutar till sist. Märkligt!!

2008-06-29 @ 14:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0