En kortkortis

Hemma i lägenheten för ompackning endast. Snart bär det av hem till mamma och pappa en sväng. Skäggtypen följer med och ska nu utsättas för en stor dos dalarna och barn (alltså familjen). Men kul ska det bli.

Jag är med i en tipstävling där vi har gissat slutresultatet i alla gruppspelsmatcher och jag kan väl här och nu be aningen om ursäkt för min gissning om 5-0 till Tyskland över Kroatien. Det kan hända att detta inte stämmer riktigt, men gisses vad alla skulle bli förvånade om det blev så.

Känner att de kommande veckorna kommer bli hur bra som helst. Hem, midsommar, skäggtyp, FOTBOLL (med tillhörande tips och drömelva), jobb (kanske inte det bästa, men det är gott med skinkspill) och förhoppningsvis lite sol.

Men nu kära vänner måste jag packa om! känns sådär med 12 timmars resande den sista fina dagen på ett tag (resten av sommaren är jag rädd).

Kommentarer
Postat av: Karin

Hälsa Siljansnäs från mig!

2008-06-09 @ 10:21:41
URL: http://karinrygge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0