drömelvan

Jag vet, det är inte okej, men jag är en ärlig människa och erkänner. Det är jag som säger så hela tiden efter skifteshelgen på västkusten - där inte mycket kan ha varit okej verkar det som. Så jag ber om ursäkt Mariah, det var inte meningen, det är helt enkelt inte okej. (Men det går förtvivlat bra att säga till det mesta).

Annars har jag spenderat den senaste timmen med EM-bibeln i knät, mat ur en matlåda och fixande av en Drömelva! Ibland udrar jag om jag inte är en ungkarl. Men jag är varken karl, singel eller ung - så det skiter sig. Jag är väl bara lite speciell. Nu tycker jag i alla fall att alla som läser detta också ska göra sig en elva på dromelvan.se och sen så gör vi alla en liga och tävlar (jag lovar att hornen i pannan växer bara jag tänker på det).. Mitt lag har det fullkomligt briljanta namnet "Lundins trampolins", ¨så välinsatt behöver man vara. Är ni sugna, så säg till via kommentarerna (25 spänn på att jag inte får en enda:)). Men ni kan väl i alla fall hejja lite på Spanien första omgången, då lär det gå bra för mig.


Kommentarer
Postat av: Maja

Jag är på....

2008-06-05 @ 21:00:56
URL: http://majasofia.blogg.se
Postat av: Mary

Jag misstänkte att det kom ifrån dig. Men det är okej! Haha! Great att du kommer hem på söndag, vilken tid? Puss

2008-06-06 @ 22:54:31
URL: http://princesssmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0