Dagens P

Har varit ute på en välbehövlig men framförallt trevlig Promenad med Julia. Travade nog på dryga fyra kilometer i alla fall. Sen hängde jag med ner på stan för att ta up Pengar och köpa en Pincett - som verkligen behövs, maken till onoppade (eller oPlockade om man vill) ögonbryn har jag sällan skådat (förutom de gånger jag varit så onöjd med formen att jag har tvingat mig själv att spara ut dem en hel sommar för att runt september kunna presentera två buskar värre än Borats). Den här gången berodde det dock på att jag (igen) glömt det lilla verktyget i Dalaland. Jag fick i alla fall Pringa runt i nästan alla affärer i city för att hitta en liten rackare (och för att det var REA i typ alla affärer kanske), tog tillslut en som jag egentligen inte ville ha på Åhlens bara för att få komma hem nångång.

Nu ska jag Packa för ett dygn i Söderköping. Skäggtypen har varit i Sthlm nån dag så jag saknar honom lite nu. Ska bli skönt å se han, för det lär inte bli så jättemycket med sånt framöver. Usch var ensam jag känner mig - eller att jag kommer bli sen i alla fall. Men denna dag har ju varit kanon och bättre blir det. Så nu ska jag gå och Prata lite med mig själv medan jag tittar på nåt Program på burken och Plockar ner grejen i väskan (eller en Påse kanske=)).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0