U-sväng vill jag lova

Jag var på väg framåt, flyttat hemmifrån, börjat plugga, ha egna räkningar, betala mina egna räkningar (oftast i tid tom) osv. Det var då det. Nu ska jag hem igen - ett tag!

Efter att ha gråtit hela kvällen igår sade jag upp mig från mitt kära Hemköp idag. Inom två veckor är jag hemma igen. Lite oklart när jag kommer ifrån men när jag väl gör det kan jag lova att jag ska störta till tåget och landa i mitt förra, aningen mindre vuxna liv. Ett liv med sena kvällar med vänner, tjaffs med bröder, fotboll, bad och solnedgångar över björkberget. Hem till allt jag älskar så mycket (tydligen). Väl framme ska jag först och främst lägga mig på soffan (om det regnar) eller på en gräsmatta (om solen skiner) och andas. Sen ska jag väl börja jobba hos far min - oväntat.

Livet känns lite lättare nu när jag vet att jag ska åka hem, så ikväll kanske det ska firas med bio eller nåt. Jag känner mig fortfarande inte på topp alls, men nu är jag i alla fall på källartrappens första, möjligtvis andra, trappsteg istället för nedgrävd under betonggolvet.



 Vilket verkar bäst?!? jadu...

Kommentarer
Postat av: Mary

Fy fasen vad impad jag är att du gjorde det! :) Längtar redan tills du kommer hem!

2008-07-11 @ 18:39:02
URL: http://princesssmary.blogg.se/
Postat av: Sara

Så starkt gjort gumman! Kom hem så står jag och väntar på Buffils Annas trapp med öppna armar =) Ska krama dig tills du får svårt att andas! Vi ska minsann ta hand om dig i sommar, så du verkligen kan vila upp dig.

Tycker om dig gumman!

2008-07-11 @ 18:47:38
URL: http://dalkullansara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0