Tog en liten paus

Det blev fint väder och vips så satt jag tydligen inte vid datorn längre. Nu är jag i alla fall på jobbet och har hittat en liten maskin att leka med i fikarummet (datamaskin alltså). Kanon. Idag hade jag sovmorgon och helt logiskt är jag aptrött. Jag lovar att det är såhär björnar mår i idet, fast de får ligga ner och inte behöva le åt kunder och köra "lagom tjocka skivor alltså, jaha...tänk att alla vill ha det"-skämtet 314 gånger per dag.

Men ikväll kommer mamma, Viktor och Petrus på besök vilket ska bli mycket trevligt. Imorgon ville de tydligen till Söderköping och äta glass så det får väl bli så då. Men först och främst ska jag jobba klart  (bara tre och en halv timme kvar nu tror jag) och sen ska jag tvätta, städa och titta på jönssonligan.

På måndag kommer jag hem sen på en liten, men ack så välbehövlig, semerster!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0