Röd tråd?!?

Sällskapsspel hos Cisci:

Mariah (även vid anmn Ärstin) - Hej, (tystnad), nej det vill jag inte. Jag kan vara fitt-Anne men inte fittan
Cisci - Hej
Mariah - Vad ska vi göra imorgon då?
Cisci - Vad ska vi göra imorgon?
Mariah - (säger något och ser rätt så munter ut)
Cisci - (ser mycket besviken ut)
Cisci - Ska vi ha telefonsex
Mariah - Nu fick jag ett sms, undrar vem det kan vara ifrån?
Cisci - När då då?
Mariah - hahaha
Cisci - Men senare eller?
Cisci - (smygirriterad) Nu ska jag dra ut headsetet ur Ärstins öron så vi kan börja spela
Mariah - Cisci tycker jag ska sluta nu
Cisci - Puss (och en del svårtolkat mummel, eventuellt norska)
Mariah - Ja, puss

Johanna - ser mycket förvirrad ut och har försökt skriva ett sms i fem minuter - men inte lyckats få ihop mer än hej. Eventuellt drabbats av tinnitus och har fått min vita själ nedsmutsad av alla dessa kanske-icke-helt-rumsrena ord som uttalats.

Kommentarer
Postat av: cisci

älskar att du verkligen tog med de vi sa. underbart, nu vet hela världen att jag har telefonsex och att ärstin tycker de är ok att bli kallad fitt-anne ;) de bjuder ja på!

2008-07-18 @ 12:52:10
URL: http://cisci.blogg.se/
Postat av: Karin

Jag vill också vara med!

2008-07-18 @ 17:09:48
URL: http://karinrygge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0