Hylla Björn och Benny

Lugn Viktor - katten är tillbaka, för tredje gången. Och nu står han återigen och piper livet ur sig vid ytterdörren.

Själv går jag omkring i lägenheten och skrålar med i Kristina från Duvemåla-låtar. Skäggnissen säger att det låter bra, men han är ju bara för snäll, egentligen ville han nog titta på Batman-filmen ikväll. Det blev inte så och jag kan väl erkänna att det finns vissa skillnader i de båda underhållningsformerna. Nervös så det skriker för morgondagens jobb är jag också, när jag ska få lov att möta butikschefen ang uppsägningen. Jag vill inte vara kvar i två veckor, men hur säger man "jag måste få sluta annars sjukskriver jag mig så ni får betala sjuklön i två veckor" utan att det låter det minsta hotfullt?!?

---

Att göra hemma: Ha Duvemåla-sång-kväll med Hedlund likt den vi hade i bilen på väg till just Linköping när vi gick i åttan (stackars min familj säger jag bara).

Kommentarer
Postat av: tess

hej johanna! efter att dom gjort om blogg så har jag tappat bort allas bloggadresser, lärde mig dom aldrig utan la alla på listan ju! kom i alla fall på din nu efter en evighet:) så du är på väg hemåt igen? för hur länge? va skönt! klart du inte ska sitta och harva på hemköp när du kan vara här uppe i dalarna och ha det bra:) nej men det är kanon att du gör det DU vill och inte står ut därför att. bra gjort!! hoppas vi ses!! kramar

2008-07-14 @ 14:34:40
URL: http://trescz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0