Flitig

Såhär onormalt extremt huslig och ordentlig har jag nog aldrig varit innan klockan tre en dag. Jag har hunnit med att vätta, handla, köpa tågbiljett, hämta tågbiljett, vart på stan och köpt väska, städa hela lägenheten ordentligt och sorterat de fem meter höga högarna papper - typ. Hämtat ut en klocka jag beställde igår också, snabba leveranser gillar vi! Nä, nu har jag ju inte tid att sitta här och spilla tid, jag tror blogg är källan till allt ont i världen - eller i alla fall många förseningar. Kvar att göra är att packa allt, laga mat och gå på bio med tjejerna.



Jag borde bli både modell och fotograf, hahahaha. Men visst var den lite smygcool.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0