Duktig katt - utpumpad

Anländ till Lkp med katt. En katt som legat ner max fem minuter på den fem timmar långa resan. Resten av tiden har han nog haft sådär 97% av alla muskler på högspänn. Så nu när han är i ett helt nytt hem och inte har någon koll - dumpade han sig själv på vardagsrumsgolvet och där ligger han. Eller han tog en sväng bakom soffan också. Antingen får han väl panik inatt när jag ska sova eller så är det rätta sättet att få en katt hemmastadd på ett nytt ställe att helt enkelt göra honom utpumpad.

Själv har jag suttit och hållt den spända katten i ett järngrepp i fem timmar (förutom de fem liggande minutrarna) så jag är inte pinfärsk jag heller. Så det blir en timmes paus med vänner innan Hemköp kallar.

Kommentarer
Postat av: Karin

Haha! Jag vet hur det är att åka tåg med katt (och hund)! Ska du till Dalarna något mer under sommaren?

2008-07-10 @ 21:39:11
URL: http://karinrygge.blogg.se/
Postat av: Karin

Jaså? När händer detta? Jag och Richard åker upp den 10e Augusti. Jo, annars är livet bra. Jobbar en hel del men det är faktiskt ganska kul... Ska du jobba på hotellet då eller?

2008-07-11 @ 11:43:42
URL: http://karinrygge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0