vilken uppvisning

Denna dag var ju vigd till att jag skulle bosätta mig i sängen och klaga på att mitt alkoholsinne drastiskt försämras det senaste halvåret, ni vet vändpunkten vid 22 och ett halvt. Men till allas stora glädje skvallrar dagen Istället om att gårdagen varit en enda står uppvisning i karaktär av Johanna. Den enda plumpen i protokollet kan ha varit mitt aningan skrytiga inlägg här efter några grapeblandningar, speciellt när det inte var jag som sjöng låten och dagens frisyr.. Men men. kul kväll var det, bra slut blev det också, dansgolvet och jag har inte varit så bra polare på länge.

MEN...

Ingen söndag utan klagomål. Innebandysäsongen började igår. Så när jag känner efter (läs: rör mig) håller nog ryggen, höftbenen och axlarna på att ramla av. Eller så är det alla höfvickningar som gjort susen... Hur som, vad har jag gjort för att förtjäna att få träningsvärk av precis vad som helst?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0