TV

Japp Mariah, jag tittar en hel del på TV! Just nu väljer jag mellan ett program med Knut Knutsson (antikrundan) om 1900-tals möbler och vrakletarna på SVT 1 (ett program om vrak i östersjön). För närvarande är det SVT som är på, men de har otur med strömmarna och lyckas inte dyka efter skatten.

Sen undrar jag hur länge har Pecka Heino varit hallåa?! vad finner han så kul med det? är inte hallåa den lägsta possitionen när man väl tagit sig in framför kameran och som man ska jobba sig uppåt ifrån? Men han kanske är nöjd med att hallåta 360 dagar per år, och sen ägna de resterande 5 till olika schlagerfestivalprogram.

Sen har vi den stora fredagsfajten! på spåret vs. let's dance. vad ska man välja?!? är lite sugen på let's dance bara för å se vad den där bonden har å komma med och hur mycket han kommer flirta med varenda tjej som kommer inom en 2,5 meters radie. Men problem uppstår när jag såg på trailerna att Fredrik och Philip är med i på spåret. Shit, kan bli fråga om seriös zappning på fredag.

fast vitsen med TV är ändå att man ska kunna fylla upp den värsta, tråkigaste och gråaste dagen av de alla, söndagar a.k.a. reprisdagen... =)

Kommentarer
Postat av: tess

haha tack, det var ju tur det iaf:)

2008-01-11 @ 13:27:11
URL: http://trescz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0