tråkig igen

nu börjar det igen. veckan innan tenta när jag kommer vara så tråkig som det bara går. jag kommer rapportera om mitt liv i vanlig ordning, och kul som det är, kommer det se ut som följande:

tog mig äntligen ur sängen i morse, en timme för sent såklart (fastnade framför våra bästa år som vanligt). sen kokade jag min havregrynsgröt och åt den under tystnad med britney spears i bakgrunden eller nåt. efter det var det dags för lagboken igen...vilken jag varit begraven i ända fram till nu (och då kommer klockan vara runt tre, halv fyra). nu är jag less så jag satte mig här istället, läste en massa andra människors bloggar och avundas att de har ett liv att leva och har tid att ägna sin uppmärksamhet åt idrott, träning, sex, shopping, fest, hur kaffet smakade imorse osv. jag borde nog äta nåt, men jag och mitt lilla nylle har inte tagit oss till affären på en vecka, så morötter
med smör på är det hetaste alternativet. kanske kan lyxa till det med pesto också. sen ska jag tillbaka till böckerna till sex nångång när jag kommer ge upp med dåligt samvete för att jag inte lärt mig ett skit. Då kommer jag ringa julia och beklaga mig (och hon kommer ha läst böckerna två gånger, lagtexten tre och en halv och gjort tentorna med 90% rätt redan, usch!) sen ska jag sova och börja om med eländet igen imorn.
vi ses hörrni... må gott ni som är fria varelser!



ser vi inte fram emot detta. jag lovar er inlägg den följande vecka, jag lovar nästa innehållsrika inlägg eftermiddag torsdag den 17:e. möjligtvis förmiddag den 18:e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0