the antartic style

till och med jag kan väl kanske börja fundera på att agera när en magsjuk-sedan-fyra-dagar person (fatta hur synd det skulle varit om mig om jag varit det) blir helt förskräckt när jag glatt meddelar att det är lite kallt här hemma. sådär 18 grader här vid värmeapparaten (en bakvänd aircondition typ) och kanske 16 i rummet jag ska sova. jag tycker personligen att magsjukan är värre, men eftersom jag faktiskt kan göra nåt åt min misär så knatade jag ner i källaren, hämtade ved och eldade upp vardagsrummet till nuvarande 25 gradet, tjoho! Helt värdelöst dock, eftersom sovrummet fortf snittar 16, högst 17. Så nu ska jag sova på soffan tror jag. har alltså inte lagt mig än. tackar fredda för sin sjuka klarsynthet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0