rår inte för det

men på femma är det ett riktigt äckligt program just nu. 29 år och et halvt ton! Nä...det är inte riktigt sunt, eller det är väl klart iof. Efter min och Petterssons snack i omklädningsrummet igår skulle man kankse kunna tro att jag är ytlig, men det är jag inte, förutom när det gäller det här kanske... Men jag tycker synd om henne!

Dagen har till 50% spenderats i ett grupprum på bibblan, totalt utan syre. Huvudvärken kröp väl på efter tre av nio intervjuer eller nåt, men trots detta slutade inte mina Jur6-killar att andas, så det blidde bara värre. Elakt av dem och sno allt syre från oss små tjejer... Gruvar på en hämnd! Som "vanligt" numera klarade jag heller inte denna dag heller utan fatala felsägningar, utan gav Alex mer än ett tillfälle att mobba tillbaka all skit som han fick. Den goda nyheten är i alla fall

Nu ska jag bara städa innan jag får lugna ner mig!


Det är kallt ute, så jag tänker avsluta med en bild på ett glatt gäng i Bercelona.
Det var tider det...men jag klagar inte nu heller! Jag kunde haft det mycket värre.


image35

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0