om en pojke

En kompis berättade en gång om en pojke som hon tyckte om som, när hon velade en massa, gick och blev tillsammans med nån annan. kompisen tyckte verkligen inte det var kul alls och mådde jättedåligt... Eller var det bara en dröm?!? nu blev jag fundersan ;)

Om tio och en halv minut börjar vinterstudion på apparaten och jag ska ha en fixa-hall dag, eller förmiddag. ska göra klart mina hyllor så jag kan få bort alla böcker och skit som ligger på golvet! tror vi det funkar med lite mindre skrivar och pluggar till de nedre hålen på konsollen!? JA!! tack för det, då kör vi så!!

Nu är det 7½ minut kvar så jag ska diska och lyssna på Sahara Hotnights - no for an answer och må bra efter nattens bravader...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0