mode och trosor

idag har jag åtgärdat mitt byxbehov genom att inhandla två par jeans i sågmyra. jippi jippi! man försöker ju hålla sig lite med i modet, även om min grej är lite att ligga lite efter. att först hata varje ny trend för att sen efter typ tre månader inte klara mig utan den och kallsvettas för att hela garderoben måste bytas ut och kontoutdraget visar tillgängligt saldo: 345, 67. så nu är det väl såna där vida byxor som är inne, men den trenden har jag inte börjat gilla än, så jag har inhandlat ett par korvskinn av modell tajttajttajt, och ett mar lite mindre korvskinn, men garanterat inte vida. men jeans håller ju alltid, så jag är nöjd. billigt var det också, 780 kr för två..weiii! inhandlade trosor också, av modell dyrare. så nu lär jag ju få lov å visa upp dem för alla. om ingen får se var det ju ingen mening med det hela...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0