minnen från förr

Illamåendet väller över mig, handen som håller telefonen skakar, rösten darrar, kallsvetten inte bara bryter fram utan forsar ner för panna. Jag ska ringa till gamla chefer och be om referenser. Jag hatar det rent utsagt. Påminner mig alldeles för mycket om när jag var 10 år och pappa tvingade mig att ringa och beställa pizza på pizzerian uppe vid moravägen. Jag har aldrig förlåtit honom för det. Och nu måste jag utstå eländet igen... Chefen har såklart slutat så jag greppar telefonen igen och ringer till, såklart, huvudkontoret. Åååh, nu kändes det hela mycket bättre... Snart dags att bryta ihop i hulkningar och skrika att pappa är världens elakaste pappa!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0