lite uppunktat

Tänkte bara, nu när jag varit vaken nästan 15 timmar och är på väg att gå och sova, visa vad jag tillslut gjorde denna lediga dag...

~ Fem timmar i sängen innan uppstigning (innehållande Operah 2 ggr, våra bästa år 2 ggr, msn (en kortis..), postorderkatalog, frukost 2ggr, kungen 7ggr och lite bloggande)
~ Tre timmar vänner-tittande med ett kladdkakebak och en smoothie, tillsammans med cmilla
~ Två timmar vänner-tittande med matpaus, tillsammans med cmilla och julia
~ Ca en timmes försök att komma på något vettigt att göra
~ En och en halv timme innehållande dusch, transport till stan och fika på Steve's
~ Två timmar cykelridning till Silje och hängande i korridorsköket med en del mindre nyktra personer, samt ridning hem.

kul med fulla människor, de är oerhört bra på att starta samtalsämnen, men helt värdelösa att avsluta dem. nåt led i att förklara vad samtalsämnet handlar om, slutar alltid med att tex en hockeydiskussion slutar i var gråbo och floda ligger i Göteborg (samma kommun lärde jag mig).

Det blev en bra dag tillslut, som började nånstans vid 21.00. Måste tacka tjejerna för att de står ut med mig, dagen hade inte gått utan er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0