kreativ

idag har jag gjort mängder med saker, när jag bara skulle göra en. Men till mitt försvar har allt jag gjort utgått med bra resultat, vilket inte skulle varit utfallet om jag pluggat. jag har gjort gardiner (jo, gjort...utan symaskin blir det mest göra, mindre sy) men det blev mycket bättre än innan!! jag har även gjort ett örngott i samma tyg som gardinera (joo, samma sak här utan symanskin). Sen har jag fått till en lampa i köksfönstret och nu ska jag ,med min inlånade borr borra upp mina nyinköpta hyllor och kasta ut min bokhylla!

Nästa steg tror jag är att skaffa en bänk där jag eventuellt kan ha min dator, om pappa är snäll=)

sen skulle jag också häma ut cykeln, men den där cykelgubben stängde tydligen tidigare. Jag var där fem i sex, på skylten stod det öppet till 18. Så nu är jag fast på Petterssons cykel en dag till, den helt utan bromsar! blir lite drastiskt med ett testamente här, så vi får hoppas det går bra till campus imorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0