Kalla mig sneaky, blogghora eller nåt i den stilen

Jag brukar inte syssla med sånt här, men nu blev jag ju bedd och allt, haha! Maria Vuitton tävlar ut de mest rosa skor jag nånsin sett - och jag vill ha. Kommer jag kunna gå i dom?! Vem vet. Kommer Hanna bli avis? Jo då. Trots att de är rosa? Jag hoppas! Titta gärna in hennes (Marias alltså) klipp med den hoppande italienaren. Ska lägga till att hoppa sådär på min lista över "saker som ska göras innan jag dör".

Nepp, nu ska jag ta det lugnt med tävlandet på ett tag. Annars kommer den där lille killen med hornen på axeln må alldeles för gott om ett tag. Men tävlingsnerven mår bra av att Leksand halvslog Malmö i alla fall. Heja hembygden!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0