jubeleumsdag

Idag är det 6 hela månader sen jag skrev mitt första inlägg. Grattis på 6-månadersdagen Johanna. Man tackar!!

har funderat på om ens blogg ska ha en inriktning egentligen?!  de flesta har ju det. Man skriver atningen om ett lag, en sport, kläder, väder, nyheter, mode, kändisar, kungafamiljen, godis, foto eller DVD-spelare och HD-ready plasmaTV...eller nåt...

Min handlar om mitt relativt ohändelserika liv och i viss mån mat...eller sjukdom. Så jag funderar på att omvärdera detta...och lägga in en "dagens" liksom. vet inte vad bara, så sålänge tänkte jag köra på dagens TV-tips. ultimat. jag sitter ju framför tv:n precis hela tiden ändå. är det inget bra på tv tänkte jag som plan B använda vädret...

Plan A: Skidor och Kalle Blomkvist -mästerdetektiven lever farligt
Plan B: grått och snö, små snöflingor singlar genom luften

jag är ju själv ganska medveten om att jag inte kommer palla med det här sålänge... men jag gör ett försök på att bli kung över tv-tidningen, regent över dosorna, scartkablarnas överhuvud och övervakare över hallåor, reklamer och Martin Timell...

Blir förhoppningsvis fika med flickorna idag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0