Japaner Japaner

Vi kom igår fram till att alla roliga underhållningsprogram som gick när man var liten har slutat. Ni vet program i stil med Det kommer mera och Fångarna på fortet med Gunde. Sen, efter att titta på följande klipp kom vi på att vi nog var lite bittra för att det inte är japaner som sköter trean och fyran, i alla fall på bästa sändningdtid på lördagar. Detta är ju genialiskt, eller?!?

Bakgrundshistoria:
Det är ett gäng japanska komiker som är satta i ett rum och som inte får skratta. Börjar de skratta så...ja, ni ser ju vad som händer. (På lektion önskar jag vitt och brett att jag kunde japanska)




Skulle detta inte göra succe på TV4 lördagar kl 20.00?

Kommentarer
Postat av: emma

haha detta e ju sjuuukt
:) hade säkert gjort succe

2008-01-20 @ 15:55:47
URL: http://emmzey.blogg.se
Postat av: Mary

Har du sett det klippet när dom ska spela fotboll och för ögonen har dom typ en kikare så dom ser tunnelseende? I love it! Puss

2008-01-20 @ 19:26:20
URL: http://princesssmary.blogg.se
Postat av: joanna

hahaha... tredje gången jag är in och kollar nu och jag skrattar ju så jag gråter varje gång.... "ten ten ten".
haha

2008-01-21 @ 13:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0