jag?!?! florist?!?

ännu en dag av mitt liv! Detta har varit en kreativ dag. jag kom äntligen på en bra användning för mina nallar som jag inte har hjärta att lägga i en kartong; blompinnar. slå den om ni kan, ha! Nallen Nådegåva (en vit /rosa sak med skallra i sig, ca 15 år gammal) och nallen daniel (brun, sliten och döpt efter morbror, ca 19 år gammal) använder nu glatt sina små huvuden för att hjälpa den stackras blomman att vara lite uppåt i alla fall... Det hela har dock nu kompletterats av en pinne som jag mycket ärligt snott genom att trampa runt i ett, för tillfället lövfritt i alla fall, buskage och slita i lite grenar. nu fattas bara ett snöre att binda upp blombladen med så ska vi nog få ordning på blomuslingen.

sen när min städmani lagt sig, kl halv åtta blev det promenad med Cmilla och Tobbe. nu är jag hemma och ska in till cmillas soffa och titta sagan om ringen tror jag. får väl se om det dyker upp nåt kul å göra! Imorn ska jag försöka hålla mig härifrån, måste ju plugga!!

natti natti, tror jag=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0