inte kul alls

när jag var i desperat behov att skriva av mig igår så gick det inte att komma in på detta elände, då blidde jag ledsen, gick och la mig och kunde inte sova! som vanligt. trots en injektion nässpray...

varför är människan så korkad, och varför kan man inte se in i framtiden? och hur kommer det sig att när man väl vill nånting så är det för sent?! Det är dagens frågor som jag ska fundera ut svar på när jag ska egetligen ska lära mig vad besittningskydd, fel i fastighet och vad arrendenämnden har för uppgifter egentligen.... lär väl återigen bli en bra dag!

igår var jag i alla fall på ikea tillslut, och gjorde av med alla pengar så nu blir det på håret att jag kan få ut min cykel. och får jag ut cykelt får jag leva på min storhandling på Maxi igår hela månaden ut. kris på många fronter nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0