idrottsgalan

babben larsson hade hysteriskt fula kläder, haha zlatan och av principskäl måste jag ju hejja på Susanna Kallur.

Idag har jag varit precis hela dagen i skolan. från halvtio till halvsex...det häder ju inte! men tydligen gjorde det det. vi var rätt duktiga i alla fall. och sen,...

the big surprise! Vi har vart och tränat. Utfört kroppspumpning i hela en timme. rumpan har nu fått en form lika välformad som costaboda-glas, inte bara ansiktet (?!?) utan även magen ser ut som kallurs och ni kanske inte visste det, men alla bilder på slipade armar ni ser i cosmopolitan är mina! javisst...varför är inte beach 2008 här nu för?! ska väl nämna att benen skakar när jag sitter ner...

för att behålla mina kurvor av perfektionism ska jag nu äta ägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0