Gott nytt år

eller god fortsättning kanske det heter =)

Nu är det 2008 och en sammanfattning av det gångna året är på intågande...
Jag kan väl sammanfattade det som ett år som inte varit likt många andra år i mitt liv. den stora förändringen är den att jag har stadgat mig i Linköping och börjat leva mitt liv där, på riktigt. Ett eget hem, ett eget matkonto, en egen (hög) elräkning och egna halvdöda blommor. det känns bra, specielllt då hemmet värms upp utan eldning! annars har väl inte så mycket speciella saker hänt direkt. Har klarat allt i skolan (men det är ju dessvärre ingen skillnad från förr, usch vad hemsk jag är), haft min första sommar i hotellreception, börjat blogga och sist men viktigast umgåts med massa underbara människor!! ingen nämnd ingen glömd... men det finns väl kanske nån mer speciell...

Det får vara allt med 2007, vi lämar det bakom oss med ett leende på läpparna och ser fram emot ett 2008 med, hmmm, ja...nåt bra ska det nog bli! kom förresten på den tredje fördelen med min sjukdom; magrutor. Har pumpat magen säkert fyra timmar per dag senaste tiden, vackert sidu.

Nu: ronja rövardotter. Senare: inventering på hemköp. men så länge kan jag stolt meddela att jag fått igång två eldar, en i källaren och en i kaminen...men varmt blir det inte. varför, varför, varför?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0