en ledig dag

vad är det för fel på mig? här har jag klagat och haft mig hur länge som helst om att jag vill vara ledig, och nu när jag är det...vet jag ju inte vad jag ska göra! har ingenting bra på tapeten. nån bra idé?

en snabb zappning på TV:n visar att jag kan välja mellan Tv-shop, ett sånt där vinna-pengar-program, riksdagsdebatt elle SVT-klockan som visar att alpint har utgått pga dåligt väder...hmm, vad ska man välja? har redan tittat på våra bästa år, alltid lika underhållande, det är verkligen C-program personifierat. hade en våra bästa år-diskussion med julia här om dagen, slutade med att vi skrek av skratt åt idioitera. det är humor det!

ett morgonbad och en skönlitterär bok kanske?! det låter som nåt en ledig, pank människa i en lägenhet (där man inte betalar vatten) skulle kunna göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0