de sista timmarna

i stan är inne. sista dagen var bra. jeans, småkronor som går till final, med det även en Wikegård i extas (alltid lika kul), vin och spelkväll hos joanna och ett utseende som ser ut som om jag blivit misshandlad. en enorm finne som gör ont har dykt upp på hakan, nån som har en bra kur?!? vad var det jonna, hudkräm och plåster?! det glas rödvin jag drack under ännu ett hett pratmakarparti har satt spår på mina förskylda läppar och gör att det ser ut som jag är offer för systematisk misshandel under typ tre år. snygging. men ingen som ska se. för övrigt så var jag med i vinnar laget två av två omgångar!

Kommentarer
Postat av: Pepp

Älskar att du hinner med fyra inlägg, på EN dag! Kul i Leksand? Saknar dig massor ska du veta! Jag jobbar på tok för mycket... Suck!

2008-01-05 @ 08:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0