BJ och jag

Körde ut Johanna och Cmilla och gjorde mig redo för dejt med duntäcket istället efter handbollen, sorry. Blev det sängen så sent igår alltså? För jag är helt slut. Tur det kanske, ska vara i skolan 8.15 imorn....hur ska detta gå?

Bridget Jones, om hon finns i verkligheten vill jag byta liv med henne tack! Om inte för att hon är med om all skit som finns men ändå verkar fungera som en vettig människa, så för att hon lever livet "jag-tar-en-taxi-dit-jag-vill-utan-vidare-livet" och således slipper cykla. Sen får hon ju ett hollywoodslut, prinsen och hela kungariket i slutet... vilket inte direkt gör det hela mindre lockande.

Om jag läser detta när jag är 35 år, kommer jag skratta eller gråta då? Skämmas kanske. Det får bli nattens fundering.. Ska se till att drömma om mig som 30-taggare. Får se om jag återkommer här eller om jag gått och dränkt mig i handfatet imorgon =)

Sov sött världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0