Bara en till

Jag vet, jag bara spottar ur mig tankar och idéer och svammel. Men bara en till.

Detta är en heder till Björn som dessvärre säkert aldrig kommer läsa detta. Men det krävs en björn för att lyckas slänga ur sig nåt sådant... Är Y6 stekiga?!? Alltid...

Slutkläm: Y6 är ett festeri, ett TekFak-festeri. Medlemmarna går i skolan 8-17 varje dag och läser matte 8-17 varje dag. Det närmaste de nåt ett stekigt dansgolv på stureplan lär ha varit när de zappade förbi TV400 en kväll när nån sjuk realityshow gick. Nä just ja...de har gått och lagt sig då, de ska ju upp till skolan. Nä...de har nog aldrig sett nåt stekigt alls, egentligen.

Jag kanske överdrev lite nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0