är fredag den nya söndagen?

Senaste tiden har jag haft en dålig vana att göra söndagar av fredagar. Ni vet, söndagar är ju dagen när inget kul händer och man vaknar på måndagen och undrar vad man egentligen fördrev tiden med igår. Idag har jag alltså, nu kl tio över fyra, gått upp, ätit frukost och gjort några ekonomiuppgifter i soffan. Eller jag har i och för sig hunnit lägga mig också. Blir så när man kommer hem halvsex och somnar gott halvsju.

Gårdagen/natten gick bra i alla fall. Vi blev enteldigade från städningen redan vid fem vilket var skönt. De stackars Y6:arna skulle varas där till åtta nån gång, sen var det dags för cigarr och champange i märkesbacken och dela ut reklam öfr deras nästa fest till alla glada sutdenter som börjar 8.15. Pust, behöver jag tillägga att jag inte gick till föreläsningen kl 10.

Nu ringde Julia så vi tar en kort sväng på stan, bara så man kommer ut. Ska bara betala kåravgiften först så man kan få nåt Csn... Kan ju behövas, hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0