andra gången idag

nu när jag är inne på dagens andra avsnitt av våra bästa år börjar jag nästan få nog. önskar jag hade en sån där härlig DVD-box med nån rolig serie jag kunde roa mig med...har ju vänner men det har gått så långt så jag numera går och berättar om olika scener som påminner nån situation i mitt liv hela tiden, tror jag lider av en smärre vänner-skada. Nästa så jag för en sekund fick för mig att ladda ner heroes, men jag tog snabbt mitt förnuft till fånga och lade ner den idéen. inte har jag tagit mig nåt bad heller, inte ens gått upp ur sängen. ska ligga kvar här tills jag får ont i huvudet tänkte jag.

cmilla mår dåligt idag, nu minns jag varför jag gick hem!!!

sen funderar jag på om jag ska spara ut mitt hår så pass mycket så jag kan härma girls in the playboymansion och kunna gå utan BH, med bara håret i vägen... det får blir dagens fundering..


image33

en liten miss med utväxten bara, jag vet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0