age of love

bara en kommentar till ett nytt program femman börjat sända, age of love. Där ska tennisproffset Mark Filliphousnånting hitta kärleken, och det är en kamp mellan 20-åringar och 40-åringar i stort sätt. på nåt sätt kändes detta som droppen! hallå, vem skule inte vilja ha ihop det med ett stycke helt okej-utseende superrikt tennisproffs?!? Vill han verkligen finna kärlek eller är han bara ensam?!? det lär sluta med att han är nerkärad som få och hon är lycklig och rik... OCh vilka 40-åringar sen, de såg ut som jag ungefär, lite mer läppstift bara. pust australien, jag är besviken!

Har haft spelkväll här ikväll. Mysigt var det. började med fika, slutade med fyra omgångar pratmakarna och en omgång värsta språket. Ska ta med mig det hela till linkan tänkte jag, så ska det spelas spel=) åker ner på lördag förresten, förhoppningsvis får lite av mina grejer skjuts med mariah...behövs. själv tar jag nog tåget så jag kan plugga (läs titta ugly betty).

imorn bär det av till näs och barnakt åt alla syskon hela dagen! kan bli några viktiga omgångar tennis på p3 kan jag lova, får ju inte låta viktor spurta iväg från mig, för om han blir bättre har jag ingen å köra mot. pappa och petrus är för bra, buhu! mandis ville utmana mig på singstar också...I'll be ready. sov gott så länge. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0